Üld- ja ostutingimused « Tagasi

Väikesed Asjad OÜ
Telliskivi 60A, 10412

info@lespetites.ee

+372 6555357

 

Müügitingimuste kehtivus

1) Müügitingimused kehtivad www.lespeties.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Väikesed Asjad OÜ(edaspidi Les Petites) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Les Petites veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Les Petites jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.lespetites.ee

 Hinnainfo

1) Kõik Les Petitese veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2) Kui tellimuse summa ületab 50 eur, siis toimetame kauba Eesti piires pakiautomaati tasuta!

3) Ostudel, mille kogusumma jääb alla 50 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. (Omniva 3.50 eurot , Itella 2.50eurot, DPD koju kätte 6.00 eurot) Rahvusvahelisele tellimusele lisandub ka üle 50 eurose ostusumma puhul postikulu 24 eurot (DPD koju kätte).

3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni – järgmise päevani.

4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Les Petitese veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

5) Les Petites jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.

Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.

2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Mine ostukorviˮ.

3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Mine Kassasseˮ. Seejärel saadetakse Tarbija eposti aadressile arve, millele järgnevalt tasumise laekumisel vabastatakse kaup.

4) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

5) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 11.00−15.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast 15.00, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.
Kehtib ka „tulen kaubale ise järeleˮ tarnevaliku puhul.

 

Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub Les Petites andma Tarbijale üle vastava toote ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Les Petitesele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse järgmisel päeval.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Les Petitese pangakontole.

Kohaletoimetamine

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Les Petites tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.

2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Les Petitese pangakontole ehk kolme tööpäeva jooksul pärast summa laekumist.

3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

4) Les Petites ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Les Petites ei saanud mõjutada ega ette näha.

 

Tagastamisõigus

1) Les Petiteses e-poest ostetud kosmeetikal,toiduainetel, jookidel,taimedel,ujumisriietel, avatud pakendis sukkpükstel, pesul, kinkekaartidel ja leiunurga toodetel puudub tagastamisõigus.
Tagastatud pesu, avatud pakendis sukkpüksid, ujumisriided ei saa tagasi müüki panna ja need kuuluvad automaatselt mahakandmisele!
Tagastust saab nõuda ainult tavahinnaga soetatud toodetelt. Kahjuks allahinnatud tooteid tagastada ei saa. Palume valida neid tooteid läbimõeldult :)

2) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul (va, kui tegu on kaupadega, millel puudub tagastamisõigus).

3) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

4) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus (mille vormi leiab siit: taganemisavaldus) ning saata see aadressile info@lespetites.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. NB! Palume kauba tagastada Telliskivi RIMI Omniva pakiautomaati – +372 58176831

5) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Les Petites kauba tagasisaatmise kulusid ei kata.

6) Les Petites tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

 

 Vääramatu jõud

1) Les Petites ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Les Petites ei saanud mõjutada või ette näha.

 

Isikuandmete töötlemine

1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

2) Les Petitesel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

 

Pretensioonide esitamise kord

1) Les Petites vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Les Petitese poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Les Petites ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab Les Petites.

5) Les Petites ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@lespetites.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9) Tarbijal on õigus nõuda Les Petiteselt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Les Petitesel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Les Petites ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

 

Tarbijal õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole, kui Les Petites on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Les Petitese pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse. Kaebust saab esitada ka veebipõhise platvormi abil: ec.europa.eu/odr