Sacred Amrita Karneoolist Yoni muna

Karneoolist yoni muna on mõeldud vaagnapõhjalihaste tugevdamiseks, yoni toonuse ja tundlikkuse tõstmiseks ning libiido suurendamiseks. Kasutades yoni muna tugevdame keha orgasmilisi sensatsioone, saame parema ühenduse enda naisenergiaga ning avame võimalused uuteks naudinguteks. Yoni muna kasutamisest saadud mõju ei taju mitte vaid meie, naised, ise vaid ka meie partnerid. Testitud.

Kristallid on kõrge ja võima vibratsiooniga, sealjuures on igal kristallil endale omased erilised energeetilised omadused. Karneool on väga tugeva seksuaalenergiaga kristall, mis kannab endas elujõudu, julgust, tarmukust ja enesekindlust. Olles seotud meie juur- ning sakraaltšakraga, aitab karneool aktiveerida seksuaalkeskust, tõsta libiidot ning suurendada üleldist enesekindlust. Karneooli kandmine aitab taastada elujõu ja vitaalsuse ning tuua ellu rohkem elevust ja rõõmu, mõjudes sealjuures siiski maandavalt.

Karneooli värv varieerub kollasest punaseni, mis teeb selle kristalli veelgi erilisemaks.

Kuna kristallidel on oma teadvus ja resonants, salvestavad nad endasse suure hulga informatsiooni ja (võõraid) energiaid, mille tõttu on soovituslik yoni muna aeg-ajalt (sh enne esimest kasutamist) energeetiliselt puhastada.

Kuigi kõik Sacred Amrita yoni munad on pakendatud ja teele saadetud pühitsetud taotlusega olla kõrgeimaks hüvanguks selle kasutajale, on ikka mõnus teha muna täitsa “enda omaks” ning puhastada seda nt viiruki või palo santo suitsuga, hoida seda mõned minutid voolava vee all (sobib nii jahe vesi kraanist kui ka looduslik veekogu), asetada see mõneks ajaks soola sisse (hiljem tuleb kasutatud sool ära visata), jätta päikese kätte puhastuma või hoida u pool minutit kristalli küünlaleegi kohal. Ühtlasi võib kristalli ööpäevaks jätta mõne teise energeetiliselt puhastava toimega kristalli kõrvale (nt seleniidi). Puhastuse ajal tee taotlus kristall puhastada kõikidest ebavajalikest ja võõrstest energiatest, mis sind ei teeni ning puhastuse lõppedes saada välja energeetiline taotlus ja palve, et kristall toetaks ja teeniks sinu kõrgeimat hüvangut.

Pärast puhastusrituaale võta sisse mugav asend ja aseta yoni muna enda tupeava juurde. Tunneta õiget momenti ning ettevaatlikult libista muna enda yonisse (võid munas olevast august ka paela või lõhnatu hambaniidi läbi panna, et nööri abil “olukorda kontrollida” ja vajadusel muna välja tõmmata) ning proovi tunneta, milliseid erinevaid piirkondi tunned selgelt ning milliseid üldse mitte. Kui tunned end mugavalt, võid hakata muna õrnalt pigistama, suurendades aegamööda nii pigistuste arvu kui ka kestust. Kui kasutad paelaga muna, võid õrnalt nöörist muna sikutada ning tupelihastega avaldada vastupanu, et muna välja ei tuleks. Munaga võid ka ringi liikuda, kuid alguses tee seda suure kohaloluga, sest see võib ootamatult soovida väljuda. Kui tunnetad, et aeg on paras seanssi lõpetamiseks, tõmba muna nööri abil välja või suru ta tupelihastega välja.

Pärast kasutamist pese muna sooja vee ja nahasõbraliku seebiga. Aeg-ajalt vii läbi energeetiline puhastus.

Iga yoni muna varieerub pisut enda värvuses.
Yoni munas on väike auguke, millest võid harjutuste tegemise ajaks nt lõhnatu hambaniidi läbi panna.
Yoni muna on kristallist ning seega väga kergelt purunev. Hoia teda turvaliselt!
Yoni muna ei ole mõeldud terviseprobleemide lahendamiseks. Tervisega seonduvates küsimustes palun konsulteerige arstiga.

Kuidas täpsemalt kasutada yoni muna ning milliseid harjutusi yoni munaga teha?

Laias laastus on kaks meetodit yoni muna praktikate tegemiseks:

1) võttes endale spetsiaalne aeg, et segamatult ja lamades harjutusi teha;

2) olla liikumises ja igapäevatoiminguid tehes harjutusi teha.

Treeningu tõhususe mõttes on mõlemad meetodid võrdsed, sest mõlema puhul tuleb yoniga teha kokkutõmbeid ja spetsiaalseid harjutusteseeriaid (kirjutan sellest allpool täpsemalt).

Kui varasemalt ei ole yoni muna kasutamise kogemust, on parim alustada pikali, sest tupelihased ei pruugi olla veel piisavas toonuses, et muna gravitatsiooni jõul kohe välja ei kukuks. Lisaks on ka niisama tore võtta endale see spetsiaalne aeg ning teadlikult teha harjutusi pikali olles, jättes nõudepesu ja kodu kraamimine ootama.

Ka harjutusi ise on laias laastus kahte tüüpi:

1) kindlad harjutused ja kindel seeria;

2) nii, kuidas meelde ja pähe tuleb.

Alguses, et harjuda yoni munaga, on hea alustada kindlatest harjutustest. Enne yoni muna sisestamist otsusta, kas soovid munas olevast augukesest ka nööri (nt lõhnatu hambaniit) läbi panna või mitte. Nööriga on võimalik harjutused teha veidi keerulisemaks. Lisaks saab nööriga muna lihtsalt välja tõmmata, kui harjutused on lõpetatud. Yoni muna saab ka tupelihastega välja lükata, kuid see võib olla alguses, kui yoni toonus on nõrgem, keerulisem.

Kui oled leidnud mugava poosi, vii yoni muna enda tupeava juurde. Tunneta, millal on õige hetk muna õrnalt sisse lükata.

Pärast yoni muna sisestamist ja sellega harjumist alustada tasapisi treeninguga:

1) 5 x aeglast pigistust (umbes sama tunne nagu pissihäda kinnihoidmine, aga proovides selgelt just tupelihased isoleerida ning vaid nendega tööd teha. Pepulihased peaksid jääma täiesti lõdvaks, need ei tohiks kokkutõmmetega kaasa minna), puhkus. Nõnda 10 seeriat. Kui seda on sinu jaoks palju, vähenda seeriate arvu. Kui tunned, et harjutus on jõukohane, võid suurendada pigistuste kordust (10 x 10 seeriat vahepealsete puhkustega). Pea meeles terve harjutuse aja rahulikult ja lõdvestunult hingata! Kui kasutad nööri, osuta vastupanu ning sikuta yoni muna õrnalt väljapoole, kuid mitten ii palju, et see välja tuleks.

2) 5 x kiiret pigistust, puhkus. Nõnda 5-10 seeriat. Pingutused võiksid olla nii kiired kui võimalik ja pepulihased taaskord lõdvestunult. Kui tunned end mugavalt, suurenda pigistuste kordust (10 x 10 pigistust vahepealsete puhkustega). Selle harjutuse juures on eriti olulin epörata tähelepanu sügavale ja rahulikule hingamisele ning proovida ka kiirete pulseeringute ajal jätkata hingamist rahulikus tempos. Nööri kasutamisel osuta taaskord vastupanu!

3) 1 x 5 sek pikk pigistus, puhkus. Nõnda 5 – 10 seeriat. See harjutus on eelmistest harjutusest keerulisem ning nõuab suuremat kannatlikkust, kohalolu ja rahulikku hingamist. Ka selle harjutuse puhul võid yoni muna pigistuse ajal õrnalt sikutada.

Mida aeg edasi, seda mugavamalt end yoni munaga tundma hakkad. Seejärel saab harjutuste kordusi, kestusi ja variatsioone juba enda tunde ja oskuste järgi sättida ning proovida yoni munaga ka püstiolles ringi toimetada.

Kui peaks juhtuma, et ei jaksa yoni muna ise välja lükata ning nöör jäi ka taha panemata, ära muretse. Yoni muna ei saa sinu sisse kuhugi ära kaduda, sest anatoomiliselt on tegemist nn tupikteega (kui me ei räägi spermatosoididest või vastupidisest protsessis, mis toimub sünnituse ajal   ). Gravitatsioon aitab munal varem või hiljem väljuda. Võimalik on ka kükitavas asendis proovida sõrmedega kombata muna asukohta ning aidata kaasa selle väljatulemisele.

Kui oled harjutused lõpetanud, täna ennast ja enda keha, et võtsid aja enda yoni jaoks! Kindlasti puhasta muna sooja vee ja seebiga ning jäta ootama uut korda. Harjutusi pole soovitav teha haigena või päevade ajal.

 54.00